Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości?
Sprzedaż nieruchomości? To nie takie proste!
Sprzedaż nieruchomości wydaje się być prostym zadaniem. Przecież każdy zna kogoś, kto wystawił mieszkanie lub dom na portalu z ofertami i niedługo potem pozbył się problemu. Znajomy sąsiada, sąsiad kolegi, brat mamy, wujek narzeczonej. Nie dociekamy, czy naprawdę był to prosty proces, ile udało się na nim zyskać, ile kosztował sił, czasu i pieniędzy. Przyjmujemy za pewnik, że to równie łatwe jak sprzedaż znaczków pocztowych na OLX lub pchnięcie Golfa IV lekko poniżej rynkowej średniej. Tymczasem prawda okazuje się zupełnie inna. Sprzedaż nieruchomości to proces obarczony naprawdę dużym ciężarem. Obszerna i niezrozumiała dokumentacja, cały ten marketing, trudni klienci i negocjacje z nimi, zdjęcia, prezentacje, notariusz i inni urzędnicy… Nie okłamujmy się, mamy tendencję do koloryzowania rzeczywistości. Zwłaszcza wtedy, gdy przysporzyła nam wiele bólu i trudności. Takie samo podłoże ma również mit o łatwości sprzedaży nieruchomości.
Czego dowiesz się w kolejnych wpisach?
W kolejnych wpisach pokażę Ci, jak naprawdę wygląda ten proces i jakie kroki czekają Cię po kolei – od wyznaczenia celu sprzedaży po przygotowanie skutecznej oferty. Wiedza, która pozostanie z Tobą po przeczytaniu tego wpisu będzie też przydatna jako punkt odniesienia. Jeśli planujesz sprzedaż nieruchomości, prędzej czy później z pewnością spotkasz na swojej drodze doradców. Warto wtedy wiedzieć, jak odróżnić profesjonalistów od amatorów. Jeżeli już sprzedajesz, to z pewnością wiesz, o czym mówię.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży nieruchomości?
Pobierz darmowy e-book , który dla Ciebie przygotowałem:
https://nieruchomosciszybko.pl/poradnik/
Skuteczny agent nieruchomości i kreatywny praktyk szybkiej sprzedaży. Związany z marką NieruchomosciSzybko.pl .Cały czas pracuje również jako pośrednik na rynku wtórnym. Specjalizuje się we współpracy z klientami sprzedającymi i deweloperami. Dzięki autorskiemu Systemowi Skutecznej Sprzedaży Nieruchomości uzyskuje ceny sprzedaży wyższe o 10% i sprzedaje o 30% szybciej w porównaniu z agencjami i działami sprzedaży działającymi w standardowy sposób.