Dlaczego strona internetowa jest tak istotna w sprzedaży nieruchomości przez dewelopera?
Artykuł przygotowany przez partnera.
Jaka powinna być idealna strona dla dewelopera, aby sprzedaż była skuteczna?
Strona internetowa firmy deweloperskiej powinna być przede wszystkim przejrzysta. To podstawa, żeby przekaz marketingowy był spójny i łatwy w odbiorze. W ten sposób skuteczniej zachęcisz potencjalnych klientów do interakcji, dzięki której szybciej sprzedaż wybudowane nieruchomości.
Szukasz wsparcia w budowaniu stron dla inwestycji deweloperskich od podstaw? Sprawdź ofertę firmy dewelo.biz. Skorzystaj z pomocy profesjonalistów i stwórz stronę, która zacznie skutecznie sprzedawać!
Nowoczesna strona www dla dewelopera powinna zawierać kilka sekcji:
- HERO, czyli miejsce z krótkim tekstem i przyciskiem CTA, który zachęci do zapoznania się z ofertą.
- Galeria zdjęć – jest niezbędna, aby potencjalni kupujący szybko zapoznali się z ofertą sprzedaży i ocenili czy design budynku im odpowiada.
- Plany terenu i lokali mieszkalnych – najlepiej w interaktywnej formie. Kolorowa legenda, wizualizacje budynków i wyróżnione atuty inwestycji. Takie elementy przyciągają uwagę.
W praktyce idealna strona dla dewelopera powinna być dopasowana do preferencji potencjalnych odbiorców oraz charakteru przeprowadzonej inwestycji budowlanej. A więc im precyzyjniej zostanie wykonana witryna, tym większa szansa, że wybudowane budynku sprzedadzą się naprawdę szybko.
Dlaczego warto zainwestować w stronę www dewelopera skrojoną na miarę potrzeb?
Jest mnóstwo czynników determinujących opłacalność inwestycji w spersonalizowaną stronę www dla firmy deweloperskiej. Pamiętaj, że w tej branży liczy się korzystny wizerunek. Zadbasz o niego tylko w taki sposób, a to przełoży się na realnie większą sprzedaż domów i mieszkań, czyli po prostu zrealizowanych inwestycji deweloperskich.
Zalety związane z budową strony dla dewelopera od podstaw to:
- jasny i przejrzysty przekaz, który uskutecznia sprzedaż;
- realna poprawa wizerunku firmy deweloperskiej;
- poszerzenie rozpoznawalności marki – nie tylko na lokalnym rynku, ale też ogólnokrajowym.
Co ciekawe, na stronie internetowej dewelopera można zamieścić wizualizacje 3D, które zawierają interaktywne przyciski, np. do wyboru lokali mieszkalnych przeznaczonych do sprzedaży. Takie rozwiązanie skraca proces podejmowania decyzji przez potencjalnych kupujących.
Jak przebiega projektowanie i tworzenie stron www dla inwestycji deweloperskich?
Procedura jest prosta. Kiedy skontaktujesz się z agencją realizującą takie zlecenia, musisz na początek ustalić swoje potrzeby i potencjalne grupy odbiorców. Na tej podstawie specjaliści stworzą koncepcję strony internetowej do sprzedaży inwestycji deweloperskich.
Następnie proces tworzenia stron www dla deweloperów ogranicza się do kilku kroków:
- Ustalenie technologii i funkcji, na jakich zostanie zbudowana strona dla firmy deweloperskiej.
- Przygotowanie wstępnego designu oraz kodowanie witryny.
- Testy, na podstawie których ocenisz, jakie rozwiązania pasują do Twojego biznesu.
Na koniec specjaliści przeprowadzają wdrożenie strony www. Po jej uruchomieniu możesz skutecznie promować ofertę firmy deweloperskiej – zarówno przez lokalne media, działania SEO, jak i płatne reklamy sponsorowane. Każde medium komunikacji jest dobre, a estetyczna i przejrzysta strona dewelopera będzie miejscem, które zachęci potencjalnych nabywców do finalizacji transakcji.