Dzień pokazowy
Organizacja jednego dnia otwartego w tygodniu to recepta, którą zaakceptuje niemal każdy klient. Jesteśmy pewni, że to świetne rozwiązanie w przypadku sprzedaży nieruchomości, które są zamieszkane, szczególnie
gdy w mieszkaniu są małe dzieci. Taka forma prezentacji przemawia również do właścicieli, którzy są już zmęczeni codziennymi wizytami potencjalnych nabywców.
Przy pomocy home stagingu i profesjonalnej sesji zdjęciowej, o których wspominaliśmy już powyżej, ściągamy klienta na miejsce. Bezapelacyjnie dzień otwarty jest w stanie stworzyć efekt znacznego zainteresowania ofertą. W takiej sytuacji u potencjalnych kupujących może wystąpić przekonanie, że oglądana nieruchomość może zostać kupiona przez kogoś innego, jeżeli będą zwlekać z decyzją o złożeniu oferty. Przekłada się to na szybszą decyzję o kupnie, a często nawet niektórzy są w stanie licytować się z pozostałymi chętnymi. W takim przypadku właściciel wybiera najlepszą dla niego ofertę i zyskuje pewność, że sprzedaje swoją nieruchomość za najlepszą cenę na rynku.