7 kroków sprzedaży

Plan Marketingowy

Kluczowym elementem niezbędnym do szybkiej sprzedaży nieruchomości jest wdrożenie dobrego planu marketingowego. Nasz autorski plan składa się tak naprawdę z 5 etapów:

1. USTALENIE POWODÓW SPRZEDAŻY

To bardzo ważny element, czyli określenie głównego celu sprzedaży nieruchomości. Przejście przez ten etap, czyli ustalenie podstaw decyzji klienta, jest o tyle ważne, że na tej podstawie jesteśmy w stanie dobrać skuteczne działania, które mają zostać podjęte. Dlaczego jest to tak ważne?

Inaczej wygląda proces sprzedaży, jeżeli środki z niej uzyskane mają służyć spłacie zobowiązań, a inaczej, jeśli w tle występuje druga transakcja, czyli np. zakup większego mieszkania. W jeden sytuacji celem sprzedaży będzie uzyskanie jak najwyżej kwoty sprzedaży, w drugiej zaś bezpieczna i pewna finalizacja. Cel sprzedaży ma tak naprawdę największy wpływ na planowane działania marketingowe.

3. ANALIZA RYNKU

To punkt podczas tworzenia, którego musimy wziąć pod uwagę kilka czynników. Dana sytuacja na rynku nieruchomości powoduje,
że fundamentem efektywnych działań jest świadomość konkurencyjnych ofert oraz ich atrakcyjność. Biorąc to pod uwagę, tylko sumienna analiza rynku pozwala na prawidłowe pozycjonowanie i efektywną promocję oferty, które przyczynią się do szybkiej sprzedaży nieruchomości.

Aktualna sytuacja na rynku jest kluczowa – jego obecna kondycja, aktualne ceny i trendy czy preferencje potencjalnych nabywców. Dlatego też istotnym elementem sporządzenia planu marketingowego powinna być dogłębna analiza rynku, która doprowadzi nas do analizy oferty.

Podczas tego kroku zadajemy naszym klientom kilka bardzo ważnych pytań, które pomagają nam wydedukować, na co możemy sobie
pozwolić w przypadku danej nieruchomości i przekonać Was,
że jesteśmy właściwymi osobami, które pomogą Wam ze sprzedażą nieruchomości.

5. STRATEGIA PROMOCYJNA

To już ten moment, w którym powinniśmy mieć już komplet informacji odnośnie do tego, w jaki sposób będzie przebiegała sprzedaż naszej nieruchomości.

Sprawdziliśmy dokumentację, przeanalizowaliśmy rynek i ceny, poznaliśmy dokładny powód i cel sprzedaży oraz ustaliliśmy profil potencjalnych nabywców. Z kompletem takich informacji nasi specjaliści na pewno przygotują kampanię, która przyniesie oczekiwane skutki.

2. WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Przed nami jeden z najważniejszych punktów w całym planie. Odpowiednia wycena nieruchomości sprawi, że od tego momentu wszystko będzie szło po naszej myśli, lub zacznie układać się kompletnie przeciwko nam. Z naszą pomocą masz gwarancję, że przejdziemy wspólnie przez skuteczną wycenę nieruchomości, a Twoja oferta na pewno nie dołączy do tych wiecznie “wiszących” i nie stanie się kolejną ze źle oszacowaną ceną.

4. USTALENIE CECH KLIENTA, NA KTÓRYM NAM ZALEŻY

Ten punkt odnosi się krótko mówiąc, do stworzenia profilu klienta, do którego chcemy kierować naszą ofertę. Proces ten jest jednym z podstawowych działań w marketingu oraz przy budowaniu marki.

Ustalenie cech klienta lub grupy docelowej daje nam wiedzę na temat tego, w jaki sposób musimy przygotować nieruchomość, jej opis czy sesję zdjęciową. Jeżeli poznamy dokładnie cechy grupy osób, które mogą być zainteresowane naszą nieruchomością, będziemy w stanie stworzyć ofertę dopasowaną stricte do ich potrzeb.

1. USTALENIE POWODÓW SPRZEDAŻY

To bardzo ważny element, czyli określenie głównego celu sprzedaży nieruchomości. Przejście przez ten etap, czyli ustalenie podstaw decyzji klienta, jest o tyle ważne, że na tej podstawie jesteśmy w stanie dobrać skuteczne działania, które mają zostać podjęte. Dlaczego jest to tak ważne?

Inaczej wygląda proces sprzedaży, jeżeli środki z niej uzyskane mają służyć spłacie zobowiązań, a inaczej, jeśli w tle występuje druga transakcja, czyli np. zakup większego mieszkania. W jeden sytuacji celem sprzedaży będzie uzyskanie jak najwyżej kwoty sprzedaży, w drugiej zaś bezpieczna i pewna finalizacja. Cel sprzedaży ma tak naprawdę największy wpływ na planowane działania marketingowe.

2. WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Przed nami jeden z najważniejszych punktów w całym planie. Odpowiednia wycena nieruchomości sprawi, że od tego momentu wszystko będzie szło po naszej myśli, lub zacznie układać się kompletnie przeciwko nam. Z naszą pomocą masz gwarancję, że przejdziemy wspólnie przez skuteczną wycenę nieruchomości, a Twoja oferta na pewno nie dołączy do tych wiecznie “wiszących” i nie stanie się kolejną ze źle oszacowaną ceną.

3. ANALIZA RYNKU

To punkt podczas tworzenia, którego musimy wziąć pod uwagę kilka czynników. Dana sytuacja na rynku nieruchomości powoduje,
że fundamentem efektywnych działań jest świadomość konkurencyjnych ofert oraz ich atrakcyjność. Biorąc to pod uwagę, tylko sumienna analiza rynku pozwala na prawidłowe pozycjonowanie i efektywną promocję oferty, które przyczynią się do szybkiej sprzedaży nieruchomości.

Aktualna sytuacja na rynku jest kluczowa – jego obecna kondycja, aktualne ceny i trendy czy preferencje potencjalnych nabywców. Dlatego też istotnym elementem sporządzenia planu marketingowego powinna być dogłębna analiza rynku, która doprowadzi nas do analizy oferty.

Podczas tego kroku zadajemy naszym klientom kilka bardzo ważnych pytań, które pomagają nam wydedukować, na co możemy sobie
pozwolić w przypadku danej nieruchomości i przekonać Was,
że jesteśmy właściwymi osobami, które pomogą Wam ze sprzedażą nieruchomości.

4. USTALENIE CECH KLIENTA, NA KTÓRYM NAM ZALEŻY

Ten punkt odnosi się krótko mówiąc, do stworzenia profilu klienta, do którego chcemy kierować naszą ofertę. Proces ten jest jednym z podstawowych działań w marketingu oraz przy budowaniu marki.

Ustalenie cech klienta lub grupy docelowej daje nam wiedzę na temat tego, w jaki sposób musimy przygotować nieruchomość, jej opis czy sesję zdjęciową. Jeżeli poznamy dokładnie cechy grupy osób, które mogą być zainteresowane naszą nieruchomością, będziemy w stanie stworzyć ofertę dopasowaną stricte do ich potrzeb.

5. STRATEGIA PROMOCYJNA

To już ten moment, w którym powinniśmy mieć już komplet informacji odnośnie do tego, w jaki sposób będzie przebiegała sprzedaż naszej nieruchomości.

Sprawdziliśmy dokumentację, przeanalizowaliśmy rynek i ceny, poznaliśmy dokładny powód i cel sprzedaży oraz ustaliliśmy profil potencjalnych nabywców. Z kompletem takich informacji nasi specjaliści na pewno przygotują kampanię, która przyniesie oczekiwane skutki.

agencja nieruchomości Warszawa, agencje nieruchomości Warszawa, najlepsza agencja nieruchomości Warszawa, najlepsze agencje nieruchomości Warszawa, agencja nieruchomości premium Warszawa, agencje nieruchomości premium Warszawa, agencja luksusowych nieruchomości, agencje luksusowych nieruchomości, biuro nieruchomości Warszawa, biura nieruchomości Warszawa, najlepsze biuro nieruchomości warszawa,  najlepsze biura nieruchomości warszawa,  szybka sprzedaż nieruchomości warszawa